2006-06-25

Midsommar på Öland



Trevlig midsommar har jag haft.....minst sagt...
Inte mycket politik att blogga om, var i Arboga och var riksdagskandidat i onsdags. En trevlig dag var det, jag besökte arbetsmarknadsenheten, ett integrationsprojekt och avslutade dagen med att dela ut flygblad och prata politik med Arbogaborna på torget.
Fotboll tänker jag inte skriva om, men låt mig säga att jag hejar på Argentina i kvarten mot Tyskland...
Nedan en liten bildexposé över helgen som gått...

Flygbladsutdelning i Arboga

Ölandsbron, årets ljusaste natt...

Grönhögens GK, en av Sveriges två riktiga Links-banor, vid havet, sandjord, djupa bunkrar, blåsigt, kargt och alldeles fantastiskt roligt
Nöjd golfare, spelade som en kratta men glad ändå...
Öländsk sommaridyll

Camilla

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har sett fram mot att "Olle 12 ½ skulle referera helgens fotboll!
/Olle Y

olle sa...

Olle 12 och ett halvt sitter i ett h�rn och gr�ter och sv�r �ver tyskar.... men han tror fortfarande att Zlatan kommer att sl� v�rlden med h�pnad.....fast nu blir det ju 2010 i VM i Sydafrika..

Anonym sa...

Ser att resan till Öland var värt besväret. SAPO noterar och gratulerar.